Hejhej alla!

Varför denna bloggen?!
Jag och Kristel vill starta denna bloggen, mest för skojs skull & för att vi ska ha något att hitta på. Vi har sjukt dålig humor & verkligen älskar våra små barn. Vi vill förmedla till andra om hur livet som unga mammor egentligen är.  Samtidigt kunna ge tips och råd på olika saker.

Nova
Är en sprallig och glad liten tjej, hon är nu 6 månader gammal och har börjat säga mamma så det skriker om det!! Hon verkligen älskar att dra i dukar, springa i sin gåstol & Dra mamma i håret.

Om Mig
Jag är en tjej som är 18år gammal. Jag är bosatt nere i skåne tillsammans med min sambo Jimmie & Nova. Jag älskar att handla, inreda, Rida och såklart att busa med min lilla Nova.
Som person är jag väldig glad, har SJUKT dålig humor, älskar det sociala livet. Jag har alltid så himla många bollar i luften! Hinner ju knappt med allt jag vill hitta på. 
 
Min sambo
Får stå ut med bajsiga blöjor och försörja familjen. Men samtidigt så har han fått världens underbaraste dotter!


// Mia









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0