Dagislapparna ifyllda!

Morning alla!
idag är Min kära sambo hemma så jag fick sova ända till 11:30. Gött var det också oftast så ska man behöva tvinga sig upp vid 7-8 tiden. Men visst det börjar bli en vana nu och konstigt nog känns det faktist riktigt bra att få komma upp lite tidigare. Känns inte som att man sover bort hela dagen. Igår så fyllde jag i dagislapparna åt Nova. Så nu tänkte jag ta med mig familjen och köra till kommunhuset för att lämna dem. Snart ska jag  gå och äta. Väldigt sen frukost för min del!

puss// Mia



Kristel och Min lilla Nova <3


Kommentarer
Postat av: SmultronMamman

Sv: hehe.. älskar skånska.. :P

2009-09-23 @ 13:12:13
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0